לא מחכה ל-12 במאי: טראמפ יכריע מחר על ההסכם עם איראן

שלמה ריזל 1 Comment on לא מחכה ל-12 במאי: טראמפ יכריע מחר על ההסכם עם איראן

העולם כולו מחכה לדעת מה יהיה עתיד הסכם הגרעין | מצד אחד אירופה עומדת על רגליה ומנסה לשכנע לא לבטל ומן הצד השני ישראל בקרב אמיתי על לבו של טראמפ ועושה הכל בשביל שההסכם יתבטל | טראמפ דיבר נגד ההסכם באופן עקבי | באיראן חוששים מאוד מן ההסכם והדבר גורם להם לשחרר אמירות הזויות לקראת מחר

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ההתגוששות העולמית בנושא איראן, מחר רגע ההכרעה מגיע.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צייץ: כי יחליט מחר בשעה 21:00 שעון ישראל האם הוא פורש מההסכם או מתקן אותו.

דונלד טראמפ באופן מפתיע ביותר לא מחכה ליום האחרון בו הוא אמור להחליט אם לפרוש או לתקן את ההסכם, והוא מודיע שמחר כבר יחליט לגבי ההסכם, ההפתעה בהקדמה של ההחלטה, לפי פרשנים שונים המעריכים, כי נראה שטראמפ הבין שההסכם מול האיראנים לא הולך להשתנות והוא מבחינתו אין לו עניין  לשרוף זמן אם בצד השני לא מעוניינים לתקן את ההסכם ולהראות נחישות מול האיראנים.

עיני העולם היו נשואות אל עבר נשיא ארה"ב לאחרונה, ההסכם שחתם עליו נשיא ארה"ב הקודם ברק אובמה, הפך ללעג וקלס ולמושג של הסכם מביש ופחדני, באחד הנאומים האחרונים התייחס טראמפ להסכם ואמר: הפעם היחידה שג'ון קרי הסכים לצאת מהחדר זה היה ששבר את רגלו בעת רכיבה על אופניים, רמז לכך שהממשל הקודם היה להוט לסגור הסכם ולא חשב לרגע מה תהיינה התוצאות.

מדינות העולם כמו גרמניה וצרפת שלחו את מנהגיהם כדי לשכנע את טראמפ לא לסגת מן ההסכם, אך שניהם התבטאו לאח"כ כי אינם יודעים מה תהיה החלטתו של טראמפ, שר החוץ הבריטי בוריס ג'ונסון התבטא כי פרישה מן ההסכם עלולה להביא למלחמה.

אך מן העבר השני ראש ממשלת ישראל טרף את הקלפים במופע בלתי נשכח שריתק אליו את כלל מנהיגי העולם והתקשורת העולמית, ראש הממשלה הראה בשידור חי לעולם את ארכיון הגרעין האיראני הסודי, שם כתוב בפירוש שהגרעין הוא צבאי וכי מטרת העל היא ייצור פצצות גרעיניות היכולות להשמיד ערים שלמות.

נשיא ארה"ב החמיא למופע של ביבי והמשיך לתקוף את הסכם הגרעין.

לכם הערכות נשיא ארה"ב יפרוש מן ההסכם מחר, ואולי ייתן לאיראן תקופת זמן קצרה להגיע עם רצון אמיתי להסכם חדש, מקיף, שמטפל בכל הבעיות שלא טיפל בהם ההסכם עם אובמה כמו פרויקט הטילים הבליסטיים ועוד.

היום התבטא שר החוץ האיראני באומרו כי אם ארה"ב תפרוש מן ההסכם הגרעין הדבר יביא לבידודה בעולם, אמירה שמראה יותר מכל על הלחץ האדיר בו נמצאת איראן, ועל ההתרסקות הכלכלית שתבוא בעקבות הפרישה.

מחר בשעה 21:00 נדע בדיוק לאן פני העולם מועדות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איזה סמארטפון בלי עין הרע (זאת אומרת עם!?)